Varför jag hatar Stockholmare!.

Hahaha inte jag givetvis med tanke på att jag själv håller hus i denna stad men hade en kund på telefonen på mitt senaste telefonpass som sa anledningen till att han hatar Stockholmare... vet ni vad den var?

"Vi har aldrig varit utanför murarna" - Enbart för jag sa att jag inte riktigt visste hur det såg ut i Vänersborg!!!??..
Snacka om att ta för givet att jag kommer därifrån eller så va han bara allmänt dum och tro att vår kundtjänst var så pass liten att de bara var beläget i Vänersborg. I själva verket sitter vi i hela landet och tar samtal men haha de är inte helt ovanligt att folk ställer lite halv roliga frågor.=)

Men men nu vet jag ju iaf varför just han hatar Stockholmare :)


Kom igen nu måste vi Stockholmare bara ta oss utanför murarna! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0