Uppdatering kanske?

Som kanske märkts har de inte varit något bloggande i helgen och mycke pga att ja inte suttit vid datorn något i stort sett. Fredagen efter jobbet blev det som sagt en tur på stan då jag hittade lite allt möjligt, både till mgi själv och julklappar :). hann komma hem o duscha få i mig lite mat sen begav ja mig ner till Em för att göra mig iordning...På vägen dit råkar ja ut för ett gäng 14 åringar som går o skriker att ja ska stanna o sen massa fula ord i stort sett förstår inte va de e med de små grabbarna har de inget bättre för sig?? Äckliga typer iaf.

Gjorde mig iordning iaf och sen dök mallan upp också vi satt o drack o snacka skit typ sen åkte vi till Villan för och kolla på en kompis spelning. Mycke duktga måste jag säga att de var. Kvällen sluta väl inte som tänkt endel tråkigheter men så är det när man ser två vänneräven föredetta par inte riktigt komma överens kan man väl fint utrycka de. Kärleken är inte alltid lätt men får hoppas att de löser sig till nåt bra för de...

Lördagen åkte familjen och jag till landet för att träffa mormor,mostrar o deras respektiva samt mina 2 gullungar Emil och Elias =) Jättetrevligt hade vi de med god mat och dryck..Under tiden ja va där hade jag lite sms kontakt med mallan om vad som ksulle hända senare under kvällen men hur som helst blev det utgång... Saris kom till mig innan så mötte vi sedan upp Mallan Jojjo och Märta på tåget. Kul kväll med mycke bra musik..sällan de spelas gammal RnB på klubbarna nu så de va najs och få höra lite sånt.

Idag blev de sista julshoppingen med min moster även de lika trevligt så nu sitter ja här o funderar på om ja ska gå in o duscha och lite sånt innan man ska klä granen typ..vi får se hur de blir..=)

5 Dagar kvar till min älskling kommer och jag längtar så! tiden har gått långsammare än vad jag hade trott=(

Fett med kärlek!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0