Tråkigt värre..

Tråkigt i min hörna på jobbet. Som hjärtat o sara kallade mig förut.. cornpusher!!? haha ja hajjade nada av de förut men ah lite kul var de (har dock inget med mitt jobb att göra).. Sedan är ju min bordskollega hemma på semester så de e jag och musiken här kan man väl säga...får ju inte glömma alla trevliga kunder. =P..

Suttit och funderat över framtidsyrke vad de kan tänkas bli skulle va kul och gå nån utbildning. Hudterapeuft e något ja starkt hade diggat men de får nog bli lite längre fram. Nagelteknolog? yes maybe får se.

Inte lätt att va ung.



Kommentarer
Sara

corner pusheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer... hahhaha

2007-12-18 @ 00:32:19
URL: http://gomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0