Still förskyyyyld,,

Fyfan hatar o låta som en 3 åring ( precis de jag gör nu). Man blir lixom tagen på allvar haha Roysans teori om varför jag är sjuk var ganska kul. "Du äter för lite äpplen" hahaha? vaa nej inget fel på mitt fruktintag. =) Men lite kul var den.

Nåndag funkar o va hemma men börjar bli små segt nu.. vill bli frisk till helgen iaf ska till farfar som fyller år då och även min gammelfarmor kommer närvara oooch inge passande att va sjuk då risken finns att ja smittar henne vilket skulle va kaos efetrsom hon är så pass gammal. Vill ju gärna följa med dit. Blir stort intag av C-vitamin för mig dagarna framöver.

Det ja har roat mig med hittills är att beställe kläder från H&M, skapade faktiskt ett eget konto idag =) så förhoppningsvis om deras uppgifter stämmer kommer leveransen i stort sett nästa vecka =D=D. Blev ett ex antal linnen, en kofta,underkläder och även Hello Kitty sovdressen typ =) lite mys nu på vintern.=)

Men ska städa lite nu för att fördriva tiden.

Hallå hejsan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0