Shopping och Surf´s Up!!

Gårdagen va lovely precis som jag förutspått. Efter jobbet mötte jag upp Saris och Adam och vi hade drygt 2 timmar att fördriva innan filmen skulle börja. Hur som helst gick vi och hämtade ut biobiljetterna sen lura vi med Adam in i en klädaffär. De jag hitta där var en svart stickad tröja,Brun sjal och en T-shirt med tryck på. Vet inte hur länge vi var inne där men efter de blev de till att chilla inne tills filmen skulle börja. första 10 min satt vi heelt själva i biosalongen haha de va rätt kul men sen gled de väl in 2 familjer. Filmen va kul de är så söta figurerna så man kan inte låta bli och skratta=)...Efter bion blev de till att rulla hem så vi åkte med mannen med tunnelbanan.

image132

Då ja kom hem väntade mitt klädpaket och guess what...Allt passade och jag är jättenöjd. Har numera en Kjol jag kan ha på Julafton hade jag tänkt och även en Nyårsklänning så nu slipper jag tänka på de=). Kan koncentrera mig på vilka julklappar ja ska handla nu istället.

Ska lyxa till de idag med att fixa mina naglar och tvivlar inte nånstans att de blir lika bra som alltid =D=D..Ska nog dekorera nånting på en nagel tillägnat honom!! För idag är en riktigt bra dag!!!


=D=D=D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0