Saknad...

Helgen är nu över kan man väl kort o gott säga.. Fredagen blev av till att fixa naglarna som även denna gång e tjusiga och fick även min pojke att le när han såg va ja hade gjort! Blev en svart text på 2 utav naglarna tillägnat honom :)
Mötte upp han och sara och även felix på PG där de blev lite spelade då ja vann Wohoo..;) lite nachos och nå cider med trevligt snack. resten av kvällen va vi hos mig och chilla men mitt i natten blev vi hungriga så de fick faktiskt bli en tur till jakan för att äta haha lite halv flummigt men ah gott var de..=)

Lördagen var min kvinna Ems födelsedag så var hos henne på kvällen och drack bål och vin för att än en gång hamna på PG haha men sen även villan en sväng. Håller på och ska få lite bilder från mallan som ja vet tog massa "fina" bilder haha fyfan men så kan de gå.

Idag har ja mått inte på topp men de e ju pga alkoholintaget igår så man får helt enkelt skylla sig självt =( men annars har de bara vart mys med Adam kom nyss hem var och åt lite med honom...

Hmm blir till och sova tidigt idag.. Hoppas helgen har vart bra för er för det har min :)

Chauuuu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0