Onsdag och 8 dagar kvar!

Jahapp då har ja tillbringat morgonen i receptionen men ska snart dra mig härifrån för att hamna i telefonen!

Kollade på en jättebra film igår innan ja somna som jag slumpmässigt hamnade vid en film som gick på 3an kl21.00, riktigt bra film som var sorglig och fin på samma gång.

Igår inhandlade jag början till kulklappar och hittade även ett par skor till mig själv som var helt okej =) sånt är alltid kul. Sen höll ja mig på hemmaplan med musiken...Idag ska ja åka en sväng med Em efter jobbet och försöka hitta nå presenter med. Skulle varit barnvakt egentligen men lillen ligger ju hemma i kräksjukan sååå ja tror nog att ja håller mig på avstånd från han nu tråkigt nog men får förhoppningsvis träffa han på lörda om han är bättre då=)

Nu ska ja ha ett telefonpass på 2 timmar feeettt me jobbigt.!!

A d i o s!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0