Lovely Friday!!

Jag tror denna dag kommer bli jäättebra! Har redan en bra start haha inte för att något speciellt har inträffat utan är väl bara allmänt på bra humör. Fick ett sms från min käre vän Em nyligen också angående kvällen, som jag skrev igår så ska vi på en kompis spelning ikväll så de blir att jag rör mig ner till henne och gör mig iordning och myser med henne innan! =).

Efter jobbet blir de till att shoppa litegranna måste köpa en ny foundation och den ja använder mig av är från FACE Stockholm. Kanonbra iaf för mig som inte vill ha ett extra hudlager i ansiktet eller va man ska säga utan med den kan ja styra själv hur mkt ja vill täcka ansiktet haha ne men lätt att arbeta med helt enkelt. Nästa inköp blir en mörkblå munkjacka som jag sett också fin fin =)

Hoppas på en fortsatt bra dag!



Kommentarer
mallan

Du ska mysa med mig inan också så d så : )
Kolla i min blogg, bild på din älskling..

2007-12-21 @ 12:12:25
URL: http://hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0