Lite lätt frusen...

Känns ganska segt men de e nog för att jag är så trött just nu..=/ måste piggna till annars var ju ja ett kul sällskap ikväll haha. men men wtf de löser sig =)

Kvällen blir till att spendera med min karl och innan de ska jag ju som sagt fixa naglarna. Efter de går vi o käkar nånstans o sen långpromenad på kvällen, tror den blir av iaf beror sig väl lite på skulle jag tro..=)

Imorrn ska jag upp rätt så tidigt för att åka på middag hos min morfar weeeeeeeeiiiii....näee inte riktigt den reaktionen men blir nog trevligare imorn än va de brukar va med tanke på att de numera vet lr förstår att jag inte äter kött sega som de vart med de. Kvällen beger ja mig sedan till Em som fyller år!! blir nog mys skulle jag tro.

idag har jag tappat stinget på o skriva är nog inte så kreativ helt enkelt. :):)
Dax o glida från stolen ett tag lr så..=)

Fett med love!!!



Kommentarer
Soulmate

Vad hette filmen som du hade sett i onsdags som Linguini åxå hade sett som ni garvade som fan åt?
Answer me on your blogg pliiiis så jag kan fixa den i helgen.. Kramis

2007-12-14 @ 21:22:46
Zandra

Den heter Napoleon Dynamite hun ;D;D Kolla o njut ahhaha

2007-12-15 @ 15:58:42
URL: http://cvitamin.blogg.se
Soulmate

Fääänk joooooo!!

2007-12-15 @ 23:19:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0