Kär o galen!

Ja så är jag!

Igår va de självklart jobb som vanligt men därefter mötte jag upp Mr A himself och gled hem till mig båda var väl lagom trötta med tanke på att de var inte många timmars sömn natten sön-mån då båda hade sömnproblem.

De var hur som helst mys igår, tog de lugnt jag låg väl och zappa på TV:n medan han fixade lite med musik till hans resa nästa vecka..Soooom jag kommer sakna den mannen.!!

Till helgen fyller Em år så ska dit en sväng sen vad som blir efter får man väl se än sålänge var de inget spec planerat men vad kan man hitta på till den kvinnan i födelsedagspresent då? nåt förslag? :)

Kanske får ta en sväng på stan idag efter jobbet eller så..är på jakt efter en snygg t-shirt till mig själv med.=)

Men de får bli en senare uppdatering idag!

Hej sålänge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0