Kan ej beskrivas!!

Igår åkte jag o Em ut till Arlanda för att hämta honom. Efter en stunds väntan kom han och jaaa blev överlycklig och min nervositet släppte precis som ja hade hoppats på =)

Tråkiga va att vi fastna i bilköer hem så blev ståendes på motorvägen säkert 30 min. Tillslut kom man hem iaf.
Så ja äntligen e han på hemmaplan igen. Ska alldeles strax röra mig dit igen men vart hemma och packat kläder (Jag hatar o packa tar alltid med mig för mkt) men väskan e i stort sett klar nu. De blir en lugn kväll med sallad och mys!!

Ha en trevlig helg och allihopa GOTT NYTT ÅR!!!!

Ps. Mina naglar e nyårsfina slänger in en bild senare =)



Kommentarer
Blondie

Gott nytt år pokemon!!! =)

2007-12-31 @ 11:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0