Julshopping och städning!

Idag efter jobbet då mötte jag min käre vän Em så tog vi oss en sväng till outlet för att kolla in lite julklappar. Jag blev nöjd med mina inköp och haha dessutom hitta jag ytterligare ett par skor idag som jag köpte kunde inte låta bli för sköna var de =) Liknande skor som ja köpte igår men ändå lite andra detaljer på de.=)
Har även rensat bort lite skit från mitt rum så ja kommer igång med mitt nya rum snart =) ska bli skönt.

Just nu dricker jag glögg och lyssnar på musik ska alldeles strax sova för att vakna upp PIGG o glad imorn. Tror de blir en riktigt ´bra dag imorn på jobbet med julmys och allt. Sen kommer ja antagligen få se käre piff o puff ha tomteluvor på sig!!=). Efter jobbet har ja lite ärenden att springa sen avslutas nog morrondagen på en kompis spelning!. Enda som saknas i min vardag just nu är han! Snart på hemmaplan igen!

Sleep tight gott folk!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0