Julafton och världens lyckligaste!

Vaknar imorse av ett par God Jul mess från några av mina brudar sånt är alltid mys!!=) Speciellt från Tess då hon skriver önskar tessan med Familj lät bara otroligt gulligt från en nybliven mamma =)

Sen nästa toppengrej var att jag fått mail från min darlo jag inte hört nåt ifrån på ett ex antal dagar så kunde inte bli mer glad och på freda kommer jag lätt vara den lyckligaste flickvännen då han kommer hem igen!!
Och idag är de Julafton blir väl en mysig dag med god mat! Inte för ja äter julmat knappt utan ja håller mig till fisken haha men fortf. god mat =P

image138

Love



Kommentarer
Fanciful

tack :))
god jul!

2007-12-24 @ 19:32:01
URL: http://alexandra08.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0