Helgen som passerat..

Stämmer nu är de återigen måndag...

Fredas så var det ju julbord med jobbet på Stallmästargården och det var trevligt träffade mina gammla kollegor från de förra kontoret som var innan vi splittrade på alltihopa vilket var jättekul att se de igen! många träffar man på då o då men inte alla.. Efter julbordet gled vissa vidare men jag tog mamma och virrade runt på norrmalm? som ja inte alls har nån kännedom om och försökte rycka tag i en taxi och tillslut hitta vi en. Vi kom lagom till tåget skulle gå och jag hoppade av en station tidigare än mami för jag drog mig hem till Adam..Där jag sedan befann mig heeela helgen lång och det har varit den bästa på länge..=) Sjukt mys.. Lördagen låg vi väl i sängen halva dagen tills vi begav oss ut i regnet för att möta mamma som skulle lämna lite prylar och kläder till mig samtidigt som vi handlade Baguetter och lite tillbehör till kvällen.

Så lördagskvällen blev de filmkollande både American Gangster och 1408 men guess what jag somna hahaha va heelt slut inte för jag fick somna in djupt för hade en över mig som försökte hålla upp mina ögonlock haha snällt va =P men till slut gav han väl upp men vaknade upp med lite skriverier på min arm och fot.. Hummm...=P.

Söndan blev de Chillerilll och en sväng till pizzerian sen vid 8a var de tid för mig att lämna honom för kvällen..=(.

Som sagt heelt lovely att spendera så mkt tid med denna underbara människa!

Nu får vi se va denna dag erbjuder enligt horoskopet skulle de vara en bra dag?..
tror ni på horoskop eller ere bara jag som e inne på de?:)




Kommentarer
iia

klart man tror på sitt horoskop ;D
Men jag tycker CITY's är de enda som stämmer in haha !

2007-12-05 @ 10:42:46
URL: http://anderssonsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0