Hej jag heter Zandra och har 7 kuddar!

Hahaha styrt upp min säng med ytterligare 2 kuddar till min säng inte för jag sover på alla men såå skönt att ha =)

Nu är mitt hår och ögonbryn nyfärgade och jag blev nöjd blev även en stunds sola idag längesen ja gjorde de men guu så avslappnande de är =)

Nu ska jag dricka upp mitt te och ladda för en ny arbetsdag, ska förbi Roysan och hälsa liete på han imorn tillsammans med Sara men innan dess ska jag drömma om han som fått mig att bli såhär kär!

Godnatt!!

image142


Kommentarer
julia

Tack, gjorde fransk manikyr den här gången med en silver rand över! :)

2007-12-26 @ 22:14:02
URL: http://juuls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0