Friskvåård.

Japp nyss tillbaka kommen till min arbetsplats efter 1,5 timmes friskvård på waynes coffe hahaa blev en frukosttimme med några kollegor men det var trevligt=) För kallt för att promenera ute nu speciellt eftersom dumma jag tog min tunna jacka idag trotts att de är minusgrader ute=(..

Gårdagen va mys, hade en Mallan som satt o vänta utanför jobbet och väntade på mig. Vilket några kollegor trodde var min syster haha inte första gången dock folk tror de. Hur som helst åkte vi till henne och åt Suupergoda pannkakor och hade som vanligt en trevlig pratstund. Var väldigt kul att träffa min filur igen, vi kom på att de är 3 veckor sen sist jag träffa henne!!!?? helt sjukt va tiden går snabbt. På tågresan hem till henne roade hon sig med att ta lite snygga bilder på mig som ni kan se haha de är en dold talang ja har o bli såhär pass snygg. ;)

 

Denna dag blir det bio med mannen och Saris ska bli trevligt. Måste nog handla en tröjja innan om jag hinner för de är ju som sagt inte direkt varmt ute..

Later guys..=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0