Förskyld men mår bra.

image110

Idag har man slappat i sängen hela dagen inte kommit mycke längre vaknade o duschade men insåg rätt snabbt att jag aldrig skulle orka ta mig till jobbet. Förskyld =(. . Så nu har jag sovit bort halva dagen. Tur att de finns personer som får en att må bra.
Dagens tråkiga var att jag skulle hem till Mallan och få hennes extremt goda pannkakor och lite quality time med henne men så blev det ju inte heller men de får man ta igen då jag är fullt på benen igen.

Ska försöka styra upp med mina kläder idag så man får de gjort nåndag. =)
Medan ja gör de ska jag lyssna på tokmycke musik som jag laddat hem idag.


Kommentarer
fiorella

Vad tycker du om mina förhårdnader i min blogg :) ?

2007-12-04 @ 16:02:19
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Blondie

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeety ni är....=D

2007-12-05 @ 20:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0