Då börjar längtan!!

Igår efter jobbet begav ja mig hem för att hämta lite kläder till idag och så., åkte och mötte han efter det för att handla mat. De blev vår traditionella sallad med minibaguetter + Cola, Mums mums var det!! Kollade på 2 filmer ena hette DOA och den andra kommer jag ej ihåg och den somna jag till på stundvis också så men den var helt okej...

Klockan hann bli ganska mycke efter vi kollat klart så då blev de till att fixa med hans packning och tvätt typ och tiden rann iväg så inatt är de max 40 min sömn som blivit av för mig. Har en sjukligt underbar pojkvän och sooom ja kommer sakna honom. Speciellt eftersom ja i stort sett inte kommer ha nån kontakt alls med han de 10 dagarna han är bortrest. Hoppas på att jag kan få ta ut några timmar ledigt dagen han kommer hem.
Efter jag vinka av han vid tåget nyligen och sagt hejdå så känslig som man är och lite nervös kanske ja vet inte blev ögonen tårfyllda. =(... Som min kollega melón sa "Han kommer ju faktiskt hem".. yes yes jah tack o lov!!=)

Fett med kärlek till mannen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0