why not..



Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 

Ja de gör jag :)
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inte en aning va de heter men vitaminer har jag allt ätit..C-vitamin maybe ;)
Vad åt du senast?
Lax med ris och grönsaker
Har du fått någon komplimang idag?
Att jag var väldigt brun =)
Har du varit med i en rättegång?
Noo
Är du polare med grannarna?
Ja de kan man väl säga
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och lite Engelska typ
Vilka länder har du bott i?
Only Sverige
Senaste piercingen?
Naveln för ett antal år sen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hmm nog förra veckan tror jag.
Gay?
Näe
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jo Sånt har hänt.
Har du något husdjur?
Min älskade katt Busan
Har du täckt någons hus med toapapper?
haha nej inget sådant.
Har du varit på stranden?
Absolut!!
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Ja tänka sig de gör jag haha.
Hur bra är din syn?
Inget fel på den så vitt ja vet
Har du varit på ett party?
Många sådana!!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Njaa de är tveksamt.
Har du varit utomlands?
Jo har hunnit med ett par resor i mitt liv =P
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte varit på något bröllop än
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Det tror jag att dom skulle bli!
Var är dina syskon just nu?
Förhoppningsvis i skolan haha.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Just nu är de blackout i huvudet för ja minns inte!
Vem ringde dig senast?
Niklas =)
Vilken tid gick du upp imorse? 
05:50
Vad ska du göra i helgen?
Visst hem till mallan ikväll, fixa naglar och utgång imorn,söndag vila.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Haha i wont tell!!
När var du riktigt sjuk senast?
Efter Magaluf resan var jag endel sjuk..huhu.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Nån radiopratare från RIX FM var inne på jobbet för inte sålängesen likaså Andreas Johnsson och snart får man se Alex Schulman om han räknas som kändis?haha
Vad finns i din bakficka?
Ett drinkrecept från en kollega faktiskt.
Har du färglinser?
Nej, inte som ja använder men har ett par blåa hemma.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
DÅ sov jag och drömnde fina drömmar!!
Vad är det första du gör på morgonen?
Sträcker på mig sen tar ja fjärrkontrollen och sätter på The Voice tv lyssnar på nån låt sedan går ja upp o duschar.
Vad ska du göra efter det här?
Just nu jobbar ja men ska snart ut i receptionen.



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0