Strömavbrott!!

Hejsan Hejsan!

Igår höll jag mig på hemmaplan. Satt o fixade med min Facebook och la in bilder där för min moster ville kika lite hur vi hade haft de och POFF där gick strömmen i hela huset,grannområdet och heeela området. lagom irriterande. Jag satte mig då i soffan för att läsa min braiga bok "Vänninan" med Denise Rudberg, fick de boktipset från min kollega och mycke riktigt jag tycker om den för ja kan verkligen föreställa mig hur huvudpersonen har de, orkar inte dra nån kort sammanfattning om den men bra är den=). Hur som helst somnade jag med boken i handen och vaknade upp 2 timmar senare...strömmen var fortfarande borta..=/ så vid halv 10 då ja vaknade till traska ja in o la mig och typ dåå kom allt igång igen men jag somnade så bra så. Borde vara desto piggare idag med tanke på att jag sovit så länge vi får se hur länge de håller i sig haha!.

En bra kompis som jka har hade självklart hittat min efterlängtade Adidas Rasta tröja. Som jag sökt o skt på men bara hittat i USA men nu visa de sig att den faktiskt fanns i brunogallerian på söder..WOHO men ringde dit nyligen för att kolla sorlekarna och de fanns inte i min men kommer in i början av nästa vecka så får bli en tripp dit då =D=D kunde ju inte bli mkt bättre och när ja fått den är de slutköpt på adidaströjor de blir nästan som en mani de tröjorna hahha =).

Idag börjar URF och ja hoppas att alla får de SJUKT nice däruppe o ja önskar att jag själv kunde få befinna mig där i år som jag hade sett fram emot meeeeen har ett jobb att sköta och just nu suger de=/
Som jag sa till Amos vi får skapa en egen reggaefestival på hemmaplan sen haha så man får lite känsla, smidigt ha? ;D

De står i mitt horoskop att jag ska unna mig något..menas de att ja ska ta en liten shoppingtur efter jobbet o se om ja hittar något tro? får se  va man e kapabel till=)

Ska läsa lite i min bok nu...Som ja nämnt tidigare ska ja bli boknörd numera haha.!!

KRAMS//Zandriiii



Kommentarer
Sara

Du e bäst hjärtat! Saknar att ha dig i rummet varje morgon : ( Det blev som en vana.

2007-08-09 @ 16:14:17
URL: http://saragomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0