Sista dagen nurå...

Jaaaa då var man inne på sista arbetsdagen innan semestern igeeen haha men denna gång bara en vecka men de blir nog lika skönt de brukar räcka en vecka när man åker med familjen sen vill man hem till de vanliga..Men när ja ser de här vädret som är för tillfället ; Molningt,regningt,fuktigt och grått så vet ja att jag kommer inte sakna Sveriges väder iaf. =o)..finns dock andra saker ja kommer sakna...

igår blev de inge klädmöte för min del utan åkte hem efter jobbet tog de lugnt åt maat la fram resväskan men de ända ja la ner va min handduk haah resten åker ner idag haha går nog relativt snabbt o packa när ja väl börjar vet ungefär va ja behöver ha med mig bara att ja känner mig själv så väl att ja vet att ja kommer pyssla med 10 andra saker samtidigt som gör att de drar ut på tiden..de e ja i en ask eller vad man brukar säga. Blev sedan en tripp till Selleriiii mkt mkt trevligt, allt prat om tatueringar gör att jag vill tatuera mig nuuu =D..
Ville inte gå upp imorse =( somnade in så bra till en bokskiva inge minne av hur långt ja hörde eller vad de handla om så de tyder på att jag somnade snabbt iaf och jag låg väldigt bekvämt!!. Mitt huvud har fortfarande inte vaknat till liv än trotts att ja fått i mig en red bull..blir nog en kaffe snart! och yeees för nu går min snälla kollega o hämtar de åt mig =D

Nu ska jag fortsätta prata med alla trevliga kunder i telefonen haha.


Krams kraams// En trött men en glaaad C-vitamin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0