Överasskning.

Solen skiner men ändå håller jag mig inomhus men de gör inget för på freda beger jag mig till solen och ett betydligt varmare land tar igen mina soltimmar där =)

Gårdagen var en helt ok kväll..Blev en tur till PG med Linnsan o Jeppe. Till en början var de vääldigt lugnt där men ju mer klockan blev ju mer folk droppa in så de blev en trevlig stämning där. Drack vin som ja inte gjort på länge riktigt gott var de =). Hur som helst när PG väl skulle stänga kände ja inte för att pallra mig hem heller så jag hakade med Roysan till MP där vi fulade loss på dansgolvet tillsammans med lite andra men haha som jag skratta haha inge ovanligt heller i den människans sällskap.
Ett tag senare kom mannen som hade lämnat blombud till mig tidigare på dagen dit o hämta mig kuuuuul att se dig/han igen om han/du läser detta blogg inlägg haha =) fick även öva upp min göteborska lite på köpet i bilresan hem haha nääär ska ja nånsin bli av med denna dialekt?? Återstår o se vissa diggar de vissa avskyr de haha typ mina föräldrar som vill höra mig prata normalt men de har väl typ vant sig med de vid de här laget =)

Ikväll blir de en Mor o dotter kväll=) mamma kom med förslaget tidigare i veckan om vi kanske skulle gå ut o käka idag o sen ere nåt efter hon planerat som ja inte har en aning om vad de kan vara de ända jag vet är att vi ska befinna oss på slottsbacken kl 22.00.... de är nån vi ska träffa men ingen ja känner o antagligen inte kommer prata med?? humm kan man bli mer fundersam eller vad? haha men men det blir nog en trevlig kväll brukar bli så med mamiiii <3.

igår beställdes även 4 nya böcker haha som ja sa ja ska bli boknörd de håller jag fast vid.

Böckerna va:
1. Denise Rudberg - O.S.A (Typ fortsättning på den ja läser)
2. Denise Rudberg - Storlek 37
3. Jens Lapidus - Snabba Cash
4.Greg Behrendt - Dumpa Honom

Så jag har lite att läsa när ja ligger i solstolen på freda =D

Appropå böcker ska ja nu läsa de sista typ 20 sidorna i min bok =P haha skratta inte!

Chaauuuuu//C-Vitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0