ooh i like it.

Jaaaaaa salladen va så god. Hade en liten vit lucka på schemat så jag och en kollega tog en tripp ner till "Masters salladsbar" och i tell you den salladen e toppen. åt bara halva till lunch så pass stora, mättande och goda är det =D, lär bli fler turer dit kan jag säga!! Tackar Roy som hitta de åt mig haha!

Idag har de varit sjukligt lugnt på jobbet ringer knappt i telefonen o sen har de väl varit 2 prov som gått så de är jättelugnt i receptionen vet inte om de är bra eller dåligt man ska nog inte klaga för snart är tempot uppe på max nivå igen och då blir det inte kul!

idag efter jobbet blir jag hemma på hemmaplan bara vila upp min kropp som e helt väck. de va verkligen 2 hårda veckor i Magaluf. Fan va ja saknar alla uteställen...Pachas,Blue moon bar, Grabbarna grus,Casablanca,Tokyo Joes, Boomerang o jaaaa listan är lång.

Fick ett mess som fick mig att le idag. vad det stod eller vem det var ifrån avslöjar ja inte men tokgullig person iaf!!

snart ska ja gå o styra upp en liten fruktsallad hade jag tänkt. päron äpple och banan! låter väl funktionellt?:)


Stor kram till alla härliga människor.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0