My Weekend..

Hej Hej Hej..!!

Helgen min har varit stabiiiiil..Fredagen berättade jag ju om tidigare men lördagen och överasskningen mamma hade planerat. Var först och åt en mongolisk buffé och mmmmm vad mätt jag var så delade vi på en flaska vitt och tog en öl efter så var på riktigt bra humör. När vi sitter och äter och mamma börjar prata ledtrådar med mig igen så sa jag "Nu får du väl ändå säga vad vi ska göra?" haha hon skratta till och sa att vi skulle på spökvandring i Gamla stan med "Mike the poet" som han kallar sig.. de var samling i slottsbacken kl 22.00 och mycket folk var de...nästan lite för mycket de var väl okej lixom men de var inte alls som vi hade förväntat oss hade varit bättre om de inte var så pass mycke folk som de var utan en mindre grupp. men men de var kul att hänga med mami för en gångs skull=)*Kärlek*...

Efter de så mötte ja upp Conny o hans kusin så de blev till en riiiiktigt trevlig kväll=)=) och än en gång massa göteborska haha.

Söndagen var ja i lite mer segare tillstånd o sen va de så jäkla kvavt ute så man dör ju usch usch så får man kommentaren av pappa "Vänta tills du kommer till cypern" och jaa självklart hajjar jag med att de e varmare där men de är ändå inte samma sak och där ligger man ju dessutom och Solar/Badar. men men senare fram på kvällen gled jag ner till Em så vi satt i hennes kök o pratade och drack te och åt jordnötter tillsammans med hennes mamma och de var lika trevligt som vanligt eftersom ja inte träffat henne på ett par veckor blev de endel att berätta o tala om eftersom de hänt så sjukt mkt senaste tiden. Hon är ju även duktig nog att hon skaffat körkort så vi åkte även till Mc donalds för att äta glass och fortsätta prata fast lite mer privat då hennes mor inte var med =)...Även en sväng förbi viksjö till Linn och Jeppeför att säga HEY!! :)
Somnade med en bok på magen senare!!

Nu har ja bara 4 dagar kvar här på arbetet eller 3 och en halv ska bli skööööönt med en till semester! LOVELY!!

nu väntar repan så later allt folk!!

PUSSS//C-vitamin





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0