MAGALUFFI<3

Att vakna upp i sitt eget rum i sin egna säng kändes konstigt ingen sara sovandes i andra sidan rummet. Har nu sovit 2 nätter hemma och längtar såå tillbaka till hotellet sitta på balkongen med brudarna och grabbarna o snacka skit, skratta och allt annat vi gjorde. Magaluf 07 i tell u de var de bästa jag gjort haft så sjukt kul under de 2 veckorna.
Att skriva allt som hände går inte för jag vet inte vart jag ska börja för varje kväll där va toppen haha.. BCM var nog de största jag varit med om största utestället alltså där hängde vi på "Waterparty" andra dagen de var rätt coolt. Den kvällen var riktigt störd för de va en kväll Sara o jag irrade runt och inte hittade hem vi skrattade endel mycket och träffade sjuka människor den kvällen. Popcorn party var vi också på fast de var på stället Boomerang också en grej man inte upplever varje dag.
Vi besökte Western Park också = Vattenland haha de va kul men de som tog priset där var sjölejonshowen skrattade tills man hade kramp i magen.

Livet där nere var bara helt underbart finns vissa saker som har satt sina spår men enbart på positivt sätt. Så roliga/bra/sköna människor jag träffa där saknar deee... vill tillbaka till magaluf livet med de tuffa vännerna jag åkte med alla sjuka på ett eller annat sätt men också på positivt sätt. Och Amos som stod ut med vårat tjat om att "Ja vet inte vad jag ska ha på mig" den frasen hörde han säkert ett ex antal gånger varje kväll då han låg på soffan o kolla på tv samtidigt som han kommenterade våra outfitts för kvällen haha. Hanilulu som ja väckte på morronen och haha ja kunde kvinnans rutiner även fast jag inte bodde med henne vad vi skrattade då. Nori o Sara mina rumskamrater gaah helt underbara! Nori har även fått mig att prata göteborska så ni som hör mig prata nu får inte skratta haha men de var tydligen lättare än va ja trott att fastna i de.

Jag kan inte beskriva Maggan 07 men i tell u jag älskar mitt liv!!

Fuck Ibiza, Fuck Teneriffa, Fuck other islands.. Mallorca Magaluf!!!

där avgjorde vi den resan!

Tillbaka till arbetet imorn då hoppas dessa 9 arbetsdagar går snabbt så jag kan få fly landet igen!
Får ju Naglarna fixade imorn med så de blir fräscha sen blire minsann fotboll med Roysan=) AIK-BP haha ja som inte ens e aik:are men det blir nog kul iaf=).

Chauuu//Zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0