JAAAA!

Shaaaa la la laaa...Äntligeeen! Efter ja slutat kl 18.00 idag beger ja mig till Adidas Original Store för att inhandla min kära Adidas tröja sooom ja väntat på den haha men ja lovar de är garanterat min sista adidaströja! Enough is enough =P.. Efter de blir de till att bege sig till barkarby för att träffa tjejerna och gama i sig en sallad =)

Pure pain i min mage =/ Me don like it  men man e ju kvinna så va gör man inte mycke till val direkt haha.

Efter den här dagen har jag bara 2 arbetsdagar kvar innan jag tar mig till en varmare plats wohoo så skönt för de blir bara segare o segare att gå upp på morgonen nu. visserligen idag vaknade jag till rätt snabbt när jag väl var vaken men att ta sig upp de är de som är de jobbiga fyfan säger ja bara blöö.



.Jag vill träffa dig.


Men nu ska jag fortsätta digga musik och prata i telefon i stora drag en timme till.
PUSS//C-vitamin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0