Ja men javisst vidriga människor finns de.

Min gårdag igår var riktigt trevlig. Blev en tur på stan efter jobbet hittade bara en kort jacka kan man väl säga sen 2 st armband. Efter de gled jag ner till Roysan, de blev en riktigt god sallad, tonfisksallad innan vi skulle på matchen.
 
de va sjukt mycket folk, varmt och många trappor för vi satt så högt upp men de va soft som fan ändå. Satt där o skämtade skratta o klappa händerna samtidigt som vi drack en varsin öl. sedan hade vi 2 stycken riktigt pinsamma kvinnor som stod och svajja för de va så fulla de gjorde både de ena och andra haha så publikvärden var inte så glad på de. Men de kunde inte bli mycket trevligare haha gårdagens skämt gick ut på min nya dialekt som har kommit, Bodde ju med Noris så de var visst lättare än vad man trodde att ändra dialekt men de går väl över sen nu när ja e tillbaka bland annat folk med..:)

Idag ska jag få naglarna fixade äääntligen sen har jag fått order av mami o va hemma och vila för att jag inte ska bli mer sjuk lr i huvudtaget att jag behöver vila min kropp som hon utryckte sig..Skulle egentligen på bio idag men trodde ju de va igår naglarna skulle fixas egentligen så ja hoppas de får bli av en annan dag/kväll.

Idag "åt" jag den vidrigaste salladen till lunch  köpte den på pressbyrån egentligen vet ja att de är äckliga men imorse såg de gott ut men de blev ett par tuggor max på den sen slängde ja de usch o fyyy..konstiga kryddor och grejer i. Blir nog till att gå och handla en macka på 7-eleven här haha fett sköna de som jobbar där =).

Men men nu ska jag snart in i telefonen igen.

"Ta mig härifrån"

Krams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0