Hemmaplan igen..

Då var man hemkommen från Cypern, Ayia Napa där jag var med familjen. det var en riktigt heeeeet semester stört varmt och fuktigt nästan lite jobbigt på kvällarna men de funkade ändå, tur att vi bodde vid havet kan man väl säga där fläktade det iaf lite =). De blev massvis med sol bad vattenland och vattenscoter körning haha hade sån träningsvärk efter de satt bakom pappa o han körde som en tok så ja satt som ett plåster bakom honom o spände mig väl antagligen för mkt men nu är de över =)

Fredagskvällen Spenderas i inge annat än Jakobsberg blev en sväng på Villan där de spelades Reggae musik o lite sådant sen hamna man på Mp också..Till o med efterfest så de blev inte många timmars sömn den natten.

Klockan 11 på lördagsmorronen då jag sovit i snitt 2 tim satt jag och mallan fortf berusade sen kvällen och jag fick mina naglar ompysslade..rättare sagt hon tog bort de får inte ha nåt nu om ja nu ska va Nagelmodell =)=) de ere nog värt haha tävla lite i Göteborg i Oktober. Får nöja mig med behandlingar och lackning utav naglarna fram till dess..=)

De blev även en Impulstripp till Norrköping kom hem duschade och försökte vakna till sen 2 timmar senare satt jag på en buss påväg.. Hade de riktigt trevligt med.... hoho.
Får se om de kanske blir en likadan impulsresa dit denna helg man vet ju aldrig..=).

Idag dåå blir de en Ceasar sallad och viin på 54 på Söder återigen med min käre kollega..Lovely lovely den ser jag fram emot haha nu var de längesen tråkigt att de inte är lika varmt nu som förr bara..=/

Näääääää nu ska ja skriva CV lr nåt måste ta mig i kragen o hitta nytt jobb alltså!

Pusss//Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0