Första arbetsdagen..

Dåå var man tillbaka på jobbet då efter dessa 2 party veckor. min kropp e sliten och trött för just nu känns de som mina ögon ska rammla ihop. Får hoppas på att jag orkar hålla ögonen öppna ikväll på matchen. Tog fel på dag när de gällde mina naglar de var visst imorn jag ska fixa de. Så de blir kanske en shoppingtur efter jobbet med tanke på att roy stänger ju inte förrän kl 6 så har lite tid att fördriva =D.

resten av veckan vet ja inte rikitgt vad som sker nåt kul händer säkert...

Just nu sitter ja bara o kollar resor och längtar efter Cypern vill komma bort nuuuue..Efter cypern får ja planera nästa resa o förhoppningsvis blir det en betydligt längre vistelse än vad jag varit på tidigare vill bort från den här hålan ett tag.

image33


Ayia Napa 07


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0