Dumma Dam!

Idag är andra dagen i rad denna dam ständigt sitter och iaktar mig på tåget på väg till jobbet.. vad hennes ständiga problem är vet jag inte men de jag vet är att de börjar bli ruskigt irriterande. Av nån anledning har hon hamnat på platsen snett framför mig på tåget både igår och idag. Hon sitter och läser korsord samtidigt som hon stirrar upp från sina glasögon o stirrar på mig nån minut sen när hon ser att jag tittar tillbaka gräver hon ner sig i korsordet igen. Nästa gång tänker ja ställa mig upp och fråga vad hon håller på med!!!

Fick mess från min vän mallan imorse o hon ska tydligen ivög o provjobba idag.. u goooo girl mycket bra =) in i arbetslivet ba! )=)...hon vill även att ja kommer dit o förkrökar..humm ja ska ju upp tidigt imorn så får se va som sker på min front...men bara för man ska upp tidigt behöver man ju inte vara helt torr..=)

har en känsla av att den här dagen kommer flyta pååå..:D:D och efter jobbet ska ja nog ta o gå o kolla på skor behöver nya stövlar.

Nog skrivet nu återkommer i eftermidda.

Chauuuuuuuuuuuuuu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0