C-vitamin har fått Blommor från Selleri!!!

Min dag började inte på topp...

1. Jag vaknade, somnade om och vaknade upp tiden jag egentligen skulle lämna hemmet och anledningen till att jag vakna var för att jag drömde nåt obehagligt vad exakt kommer jag inte ihåg jobbigt nog.

2. När jag ska gå så regnar det ute vilket alltid gör en lika het i håret ;o) curly curly.

3. Jag har haft en skrikande person i telefonen som jag ville hänga, inte mitt problem att han inte kan betala sina fakturer så han får påminnelse avgifter eller? hur som helst klicka vi han i örat, ska ju inte behöva att en person börjar samtalet med att bokstavligen skrika. Vrickade människor finns de.

4. Ätit fel sallad. fick en räksallad istället för tonfisk. inte hela världen för de gick ju o pilla bort men ändå ett minus för denna dag.

Sedan hände det något...

En kollega kommer till mgi och säger att jag har besök så jag avslutar samtalet med mami och går ut för att se vem de är, ser ingen jag känner igen men så ere en kille som säger Zandra?.
Killen agerade blombud för ida..Conny eru toppen eller eru toppen!!

Jag fick helt enkelt ett blombud från Selleri och nu ska jag le resten av dagen! =)
Tack!!

Hoppas på att min dag fortsätter lika bra=)
Ska fortsätta sitta här i receptionen o se glad ut bland de 4 stackars personer som hänger här just nu haha.

Kraaaaaams kraaaams och en Stor kram till Selleri!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0