2 arbetsdagar kvar..

Efter denna dag har jag bara en arbetsdag kvar sen kan ja få ha "Sovmorron" i 1 veckas tid, riiktigt skönt.

Igår efter jobbet gick jag o mötte upp Roy för att åka till söder och inhandla min rasta tröja och de gick precis som de skulle affären var närmare än var jag trodde. Förövrigt var jag så uppstressad när ja mötte Roy för ja skulle möta tjejerna på pizzerian efter och han bara stirra på mig och sa "du är inte den Zandra jag känner idag" därför ska jag kalla dig för Ernst idag..?? haha varför vettefan men sen så fick de bli Ursula han tyckte de va mer passande...snäll kompis de där haha =D Mitt humör blev bättre efter en stund när ja lugnat ned mig men hade verkligen haft kassa kunder i telefonen o sen med mitt pms humör gör de inte saken bättre...som mallan sa man kan inte alltid le meeeen jag borde alltid göra de..apotekarens fel men ja e snart tillbaka i matchen igen =)

När ja fått min tröja åkte ja till gulan och mötte Linn Em och Mallan och åt en goood tonfisksallad (Som vanligt) men tröttnar fan inte haha. vi satt där ett bra tag pratade om de mesta och lite till haha skrattade endel iaf hoppas inte folk runt om hörde vårat prat haha usch usch.

Linn körde hem i sin pojkes jobb bil så vi satt bak i skåpbilen kan man väl säga o gled runt där för hon körde som en tok bara för att retas haha men sen blev de till att skrubba hela kroppen...=( känner mig bleeeek och var alldeles öm i huden men men va gör man inte ska ju piffa på med ny färg snart =) måste skrubba mig en gång till bara.

Idag ska ja joina Roysan då han ska köpa in kläder till sin butik..märket "Merc"  gillar deras märke så de ska bli lite kul endå..=)


Nej nu har jag skrivkramp så ska sluta skriva nu:)



Stor kraam //Lilla C-vitamin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0