Fredag den 13onde.

Haha ja vad säger man om denna dag, visserligen är den inte över än meen mina förväntningar har heller inte varit höga. Först och främst trodde ja min körning imorse skulle gå åt helvette men nej nej den gick galant faktiskt så efter den var jag glad.

Sen så braka de riktiga helvettet lös när ja fick en riktigt grinig tonårsmamma i telefonen som vägra lyssna utan bara fortsatta traggla på hennes argument som verkligen inte höll i mina öron, snälla jag arbetar med frågorna hon ställer och gjort de ett bra tag och ändå ska säga tvärtom, varför ens ringa och fråga om hjälp då? haha hon tyckte iaf att jag skulle byta jobb haha. Viiilken idiot säger ja bara. men men de e sånt som händer men de var inte slutet efter ett antal samtal kommer de en till äldre dam som tyckte ja kunde göra rn ändring åt henne, "Vi är båda svenska medborgare vi måste ju kunna hjälpa varann" haha joo visst men de e precis de ja försökte faaast inte på hennes önskvärda sätt.

Hur som helst nu är det fredag och nedräkning till helg har börjat. Idag ska jag iväg och fixa naglarna efter jobbet för nu har de verkligen börja krackelerat så de ska bli nice. Kvällen ska sedan avslutas med en massa underbara människor dvs. mina vänner för hanilulu har ju fyllt år så vi ska ut ett gäng och fira henne tror nog att de blir en kul kväll meeeeeeeeen dagens probl. vet inte vad ja ska ha på mig ? humm... hahaha de löser sig väl :)

Imorn Blire lokalfest istället de kan också vara roliga iaf de minnena jag har därifrån så de ser ja också fram emot =)
Nu ska jag fortsätta här har snart en break i 30 min då blire till att gå ut o kolla solen!

Have fuuuun allihopa!

Krams//Zandriii


Kommentarer
mallan brallan

wiiiiiiiiiiiiiiiie :)

2007-04-16 @ 10:05:30
URL: http://www.hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0