shajses..

Musik gör ju livet värt asså, funakr alltid... glad ledsen depprimerad...ah allt :)

idag ere den 25:e och det är löning borde egentligen vara glad idag men mitt humör har verkligen varit kasst... finns väl lite andra anledningar till det också..så går det när man tänker för mycket :)

just nu ser ja bara fram emot helgen som ja ska tillbringa ute på landet med mormor min moster o min lilla kusin Emil , gullungen e snart 2 år =Dtiden går snabbt.. och på Söndagen kommer min familj ut så ska vi äta tillsammans och fira mormor som fyllde år häromveckan =).

meen nu ska ja fortsätta lyssna vidare på musiken o sedan kolla en Beck film ;)

LOVE! // C-vitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0