Äntligen Fredag!!!!

ÄNTLIGEN!

Skönt med helg igen.

Igår var jag med Mallan o chillade sen kom Linn dit också..så vi åt en jättegod sallad mallan va duktig o fixade :) Cred till dig!! Följde även med de på en Torsdags öl o träffa lite av folket, riktigt trevligt vare hade jag inte jobbat idag hade jag nog fortsatt med de andra vidare =)

Idag då fick ja reda på av den nya chefen för vårt kontor som ska flytta in till stan att jag kommer få förlängt vikariat..till maj blir det då, så mina planer om London i årsskiftet sprack ju. Hade inte räknat med att få följa med i flytten så var så inställd på att jag skulle åka men de får komma vid ett senare tillfälle=)

Nuuuuuu ska ja vidare från datan o göra nåt annat blir nog till att gå ut o ta en öl ikväll..hoho!!

Trevlig helg! LOVE// Cvitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0