Förskyld...

Hur bra kan de bli egentligen?.. blivit förskyld och det är verkligen blööö jobbigt..så jag fick vara hemma från jobbet idag för kan inte sitta där och låta som en 3-åring och ha ont i halsmandlarna som svullnat :(

Så folk som säger " det kan inte bli värre nu det kan bara bli bättre så se det positivt" hehe nej så är det bara inte gällande allt.  Idag har jag spenderat delvis tid i sängen och sovit men har också kollat runt lite efter en spanskakurs både här i Sthlm men även i Spanien vore kul o fortsätta med det jag en gång hoppade av för några år sen. Känner att jag måste göra nåt annat än och bara jobba för att få tiden att gå :(

Musiken har också strömmat ut idag lyssnat på lite allt möjligt idag faktiskt...LOVE IT!

Fått bilder av Sara idag också sen i helgen då vi firade Nora, det var lite kul och se för vi hade ju trotts allt en lyckad utekväll :)

nu ere väl tid o avsluta eller nåt ska fortsätta njuta av musiken!:)
Feel No Way My Love//C-vitamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0