Får man vara mer irriterad?

Sitter på jobbet o tycker verkligen de e skittråkigt.. mitt humör är inte på topp och folk runt omkring mig får mig ju inte att bli gladare.
men men va gör man snart helg så.:) och vad som blir av den kan man ju undra.. utgång i nån form kanske?

Igår iaf var toppmysigt... mötte Em på tåget och vi klev av på södra station och skulle leta oss fram till nåt mysigt ställa att äta på. vi gick runt i säkert 1 timme innan vi hamnade på en restaurang men ojj vad god mat det blev... lax och sedan vitt vin till det.=)..nåt som måste göras om flera gånger :)

Bästa e att snart kommer min moster ner ifrån Luleå med min nyfödde kusin Elias har inte träffat henne sen i sommras och Elias har ja inte träffat alls än. Hela december kommer bli proppad med saker som ska göras, stressigt värre.
Barnkalas nu på lörda min andra kusin fyller 2, sedan ere avslutningsfest med jobbet nästa vecka samt 30 års fest :) efter det är det julbord med jobbet. ha ha ha...och lägg på julhandling på detta :( 



men nu ere snart tid för lunch Tonfiskpastasallad... gott?

Later dude.
Chauuu/Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0