Weoo..=D

Idag anländer min moster o min nya kusin till Stockholm igen från Luleå så snart får man träffa de..blir nog någon dag här framöver för just nu äår de på landet. hoho =)

Igår fick ja en rolig överasskning när ja kom till jobbet o bytte blad till December månad nu då... att ja skulle jobba över till 7 hade totalt missat de men men de rulla på helt okej ändå satt o la "spindelharpan" drack kaffe o svara i telefonen haha bara massa bokningssamtal typ.. :)

Fredas fick ja även mail från en familj i England.. så får se om de utvecklar sig till något o att ja kanske far iväg sen när mitt vikariat har gått ut... eller kanske till Boston haha där ja fick jag också  en intresseanmälan från en familj :P

Snart ere jul de e fan nästan lite små ångest ändå. tomt tomt tomt! ingen snö heller.

adios adios adios nu ere tid o styra upp lunch för morrondagen o sova bort lite saker.


Roll it gyaaaal!! //Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0