Världens bästa onsdag!

Hahaha om det är världens bästa onsdag eller ej det vet jag inte än med tanke på att den nyligen börjat men anledningen till överskriften är från gårdagen då jag var på en liten charmkurs kan man väl kalla de genom jobbet... då de hade en liten historia om världens bästa tisdag, det var en man som hade vaknat på morgonen o bara "kände" att idag var världens bästa tisdag.. haha så kan man kanske också känna vad vet jag :) .. Meningen var väl att man skulle påbörja dagen med en positiv inställning vilket är ganska självklart egentligen men biland har man ju sina dagar då man helt bara vill ligga i sängen o  inte alls kliva upp.

Ungefär så kände jag idag när jag skulle gå upp gårdagen innehöll så mycket så de tog ett tag innan ja kunde koppla av och varva ner, var inte hemma förrän strax efter 8 efter att ha rusat runt i stan och hittat lite julklappar sen blev det givetvis att ja handlade lite småsaker åt mig själv...;) men första kommentaren n'r ja kom till jobbet var "Idag är det världens bästa onsdag"  haha folk skratta väl till lite o frågade vaddåra ? men jag log bara och mamma sa snabbt äh hon fick en liten knäpp i bilen på väg hit =D haha.

Idag blir det till en hemma dag med träning och så tänkte ja lägga mig och sola en stund så man kanske har lite färg tills julafton nu när jag börjar friskna till... men men nu måste man fortsätta arbeta nu börjar de rulla in folk som vill ha hjälp...=)

chau chau. kom ihåg världens bästa onsdag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0