Sista dagen på Charmkursen

hahaha de e ju precis vad man kan kalla de charmkurs... satt nästan och sov för jag var så trött där idag men men de va trevligt ändå haha =)  kursen har ju trotts allt haft ett väldigt intressant innehåll egentligen ganska självklara saker men som man nu tänker ännu mera på.. tex om folks beteénde om varför de kan vara på dåligt humör eller om vilka förutfattade meningar man har osv. hur man då ska hantera de situationer när man väl stöter på den typen av människor som verkligen ligger på topp av ilska. Efter de var de bara att åka raka vägen och rätta till min tatuering fylla ut den lite.. Sen e jag ju självklart i tankarna på att göra en till så jag prata lite med han om tider och sa vad jag ville göra fick ett trevligt svar om han i stort sett kan göra de när jag vill .. så blir antagligen nästa vecka redan ja ska styra upp en till =D =D sedan får jag hejda mig lite med att tatuera..

Imorn ere fredag och det ska lbi så skönt enda nackdelen är att de kommer va så luuugnt på jobbet för de är inga prov på eftermiddagen så de blir väl till att spela spindelharpan eller nåt liknande haha.. Kanske åker och handlar en till adidaströja imorn de är ju trotts allt löning. kvällsplanerna får jag ta tag i imorn vet inte vad folk e peppa på lär väl märkas :)

men nu ska ja in i duschen o sedan styra upp lunch för morrondagen.

Kvällens låt

Cassie - Long Way To Go.

peace//Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0