Måndag 11 December.

Jahapp.. nu var det åter igen måndag känns inge vidare kul skulle gärna haft en lite längre helg.

Fredag
 
Började med att jag jobbade fram till lunch som vanligt efter de var det tid för bowling med jobbet och det var faktiskt riktigt kul:).. När vi sedan kom tillbaka till jobbet vid halv 3 var de tid för lite mer seriösa grejer...ett kort möte.
Runt 4 tiden börjades de duka upp för den amerikanska buffén som skulle komma vid halv 5..samtidigt där klädde folk på sig något lite finare plagg inför kvällen som innehöll musiktävlingar tipsrunda lotteri god mat och även bål/vindrickande. Gänget som var kvar höll igång till 12 däribland fanns jag med =). En lyckad personalfest kan man säga att det var.

Lördag

Min lördag kändes som en evighetsdag men det är väl för att jag var vaken sålänge. Klev upp vid 10 tiden då Em var så snäll och ringde och väckte mig för en tur som slutade i Vällingby hon jag o Danne gled runt där, ja skulle föröska hitta en julklapp åt min moster som flyger tillbaka idag till Luleå så träffar henne inte igen förräns i februari då ja ska till henne och hälsa på.. Kom hem i lagom tid för att göra mig iordning inför min mosters 30 års fest. Väl därhemma fick ja träffa folk ja inte träffat på väldigt länge sånna som man nästan bara träffar vid sånna här större tillställningar vilket är väldigt trevligt. Elias och Emil mina små kusiner fanns också på plats så jag fick bära runt på de två halva kvällen tills de däcka men guud va de e underbara de småbarnen =). Runt 1 tiden på kvällen/natten fick ja skjuts av cille och patrik till jakobsberg för att där möta upp Mallan och lite annat folk på villan kvällen sluta sedan med att vi hamna hos Dinter. Min lördag var toppen mitt humör va verkligen uppåt, antagligen för att ja var så glad att jag fick träffa min nyfödda kusin Elias och min moster som ja inte träffat på väldigt väldigt länge dåra eftersom hon numera bor 90 mil ifrån mig.

Söndagen

hände inte någonting alls låg i sängen till 14.40 var helt slut sen gled ja bara omkring hemma hela dagen lyssnade på musik i stort sett hela dagen och tänkte på helgen som vart o insåg att mitt minne inte var på topp efter allt vindrickande som blev men det är väl sånt som händer antar jag :)

de här va då min extremt långa helg. det är väl nu man ska börja se fram emot nästa då blir det julbord och sen blir tjejen Em hela 19 wohoo :) haha.
snart tid för fika sitter på jobbet självklart.:S

Love love love //Zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0