fyfan va trött ja e.

Jag tror ja somnar när som helst inte alls kunna sova inatt..känns som de e sandpapper i halsen på mig haha nej men somna kunde ja inte göra heller... kanske grubblar för mycket också just nu...så sjukt mycket den här månaden samtidigt som de ligger massa annat "gammalt" i mina tankar..

Hur gör man egentligen för att sluta grubbla.? om jag backar tillbaka tiden typ 6 månader kände jag mig så trygg med allt.. nu vet jag inte vart jag står man kan väl kalla mig vilsen eller vad man nu känner för, det är iaf vad jag skulle kalla de. FRUSTRATION!.. men nu ska ja ta en kopp kaffe o bli en ny människa orkar inte påbörja dagen som jag avslutade igår med grubbel.

love love love u!


Kommentarer
Rolle

Puss!!! :)

2006-12-14 @ 11:00:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0