Vad dagarna går..

Tiden bara flyter förbi...
Dock hunnit med massvis.. jag är piggare och klarare i huvudet..det är väl bra?:)

Hunnit med både det ena och andra i veckan..planeringsdagar med jobbet och guu så mysigt det var! Älskar det ordagrant..mitt jobb alltså! Heja heja! Nu vill jag bara lära mig mer och mer! vilket kommer ske...=)

Idag blev de stor shopping med mami... vi triggar varandra som hon säger..kom hem med ett par nya skor,underkläder,tshirt skjorta linne och bra och ha grejer från apoteket som värktabletter nässpray=P och vegetarian vitaminer :)

Sen blev de fika hos föräldrarna med Sosso och leo...avslutar kvällen med Big brother och sova gott hoppas jag...

over and out!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0