Pallainteeee

Ibland får man eller man och man jag iaf panik... hatar det..
Skulle nog behöva gå och prata med nån ibland..nån helt utomstående...ta det inte fel men kanske skulle va skönt o babbla ur sig till nån som inte alls känner mig..

Känner mig ständigt analyserad..knäppt jag vet...

Idag iaf har varit en fullspäckad dag på jobbet...skönt att få tänka på annat än ens "vuxna liv"

Sen blev det träning...Asså hur nice ere inte att kunna få kolla på tv prog i löpbandet samtidigt som man tar en rask promenad..? Så jävla bra! :) Sen blev det massa styrka så hela min kropp va helt mörbultad efter bokstavligen..helt skakis. Men det är skönt efter...var nog för jag verkligen var så trött innan...

Men men nu ska jag torka håret och styra en kopp te innan big brother börjar...sen ska jag stupa i säng :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0