Step it up!

Konbanwa!

O genki desuka? genki?

Jag mår bra trotts omständiheterna...yeah yeah in på det roliga.

Jag kommer imorn att skriva på kontraktet för mitt nya jobb!....yess jag har fått nytt jobb kan ni tänka er?

Dags att step it up lite och utvecklas lite till så nu går jag över till att arbeta med affärs resor istället för privat så blir en helt ny marknad vilket ska bli super spännande.

Hämtade ut mina glasögon idag med då de är klara och oj vilken syn jag plötsligt fått haha. 
Ska ha de mestadels vid datan då ja anstränger ögonen i första hand.

Men nu ska ja lägga mig i sängen så ja är pigg till imorn..!

Oyasuminasai

//Zanieeee


Kommentarer
Anna

Ett stort grattis till dig Piffi!

Trevligt med något annat.

Har själv suttit med affärsresor i 10år.

Det kommer att bli super.

Trevlig helg.

Kram fd kollega annah

2011-01-28 @ 12:26:11
URL: http://www.ahenriksen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0