Konbanwa!

Godkväll!

En ruggigt trött Zandra, sådär trött så kinderna kokar och man bara vill gå och lägga sig.

Somnar jag nu kommer jag ändå vakna om ett par timmar när min japan kommer hem så de har egentligen ingen betydelse för sen somnar jag aldrig om istället.
Bättre att vänta lite.

Idag då blev det faktiskt en bättre dag än igår,

Hade muntligt i Japanskan ju och de gick galant. Nästan första gången som det faktiskt kändes ruggigt bra och att allt flöt på ordentligt.

Likaså jobbet...

Haft en middag med lillebror med på pizzerian vilket var najs, inte så ofta som han och jag träffas själva.

Igår kväll skicka ja iväg en beställning på Kana Cards, hjälpmedel för att mata in alfabetet i huvudet ordentligt (Japanska alltaå). Klart att mycket redan sitter men det är ju inte bara ett alfabet att lära sig utan 2 sen kommer det ju Kanji tecken man också ska försöka lära sig haha!



En sak i taget.

Nu blir det en varm kopp te och chillerill i soffan.

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0