Söndag...bakning

Dagen rullar på... vaknade upp imorse/inatt när karln slog sig ner och gjorde mig sällskap i sängen...somna om gott och sen vaknade jag till liv igen...hunnit fixa mig,handla,tvättar håller ja nu på med samtidigt som det står 2 brödlimpor i ugnen och gottar sig :)

Adam ligger fortfarande och snarkar så passar på att få lite ordning och reda här hemma..=)

Igår promenerade jag heela vägen hem till mamma och pappa med musiken i öronen på högsta volym...fan va jag är bra tog ca 1 tim...tänkte gå hem med men tidsbristen sa nej...blev bussen och en liten promenad iaf...

Kvällen tillbringades i staden med Em och vin...som jag längtat efter vin haha! Trevligt var det...

Nu ska jag hänga tvätt...! mindre kul...

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0