Good life...

Veckan har bara flyygit förbi... det var ju nyss helg??
Haft en OK vecka ändå men mycke träning pyssel hemma och skratt på jobbet..

Dansade latin idag med så får se hur vaderna mår imorn..ska ju orka med promenad hem till mamma och pappa =)...

Fick tipset av en låt som ja bara älskade när jag hörde den...



Inte hört den förr men härligt positiv..precis va ja behöver!

Nej nu ska jag skära upp jordgubbar och ananas och se big brother i min ensamhet inväntande på att karl ska komma hem vilket garanterat blir där jag däckat... redan sovit middag.... somna 2 tim när ja kom hem haha helt slut! Längesen ja sov middag o var så trött som idag! skönt va det!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0