Slowmotion

Konbanwa!

O genki desuka?

Surfar runt på nätet och har pluggat japanska. Siffrorna och tiden börjar jag få mer kläm på nu. Nu är mitt mål att kunna de som rinnande vatten.

Varit på kalas idag, mer än de s¨har det inte hänt mycket förutom att ja varit duktig och tvättat. Sprungit upp o ner till tvättstugan... saknar de dagarna vi hade tvätt+torktummlare i lägenheten. 

Men hur som trivs jag bättre här än i den förra...konstigt va eftersom den andra va fullt ny och denna gammal? =) 

Medan mina vänner är ute och roar sig är jag hemma, känns mindre kul faktiskt men jag behöver den här lugna helgen. Samla mitt humör och ordna allt ja legat efter med.

Jag vill så flytta till Japan för ett tag. Vore som en dröm att få göra de... Lätt något som är med på min Bucket list...=)

Ska göra en kopp te och en fruktsallad nu..sen blire läsa lite till.

Dewa mata!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0