Ensamhet

Sitter i min ensamhet och har pluggat lite...eller en hel del jag vet inte?
Mina krafter tog slut men ska öva lite alfabet iaf innan ja somnar. De måste sätta sig.
Lära mig räkna har ja snart uppfyllt. Klockan? ja vi får se med hur de går med att lära in sig de.

Får inte in logiken i allt, kommer knappt ihåg de gramatiska uttrycken på svenska o nu ska man lära sig de på Japanska!!? Partiklar,påstående subjekt,suffix och hej och hå.....men en vacker dag sitter de väl där..

Skulle nog behöva byta miljö...typ Japan!? haha.

Aja plockat fram kläder och vise versa till imorn så jag slipper stressa.
Middag med min familj på vägverket och det ska bli sååå trevligt med den årliga "Laxmiddagen"
Mycket kramar och mycket prat!

Snart somnar jag...helt färdig.

Vad ska de bli av livet egentligen?



Godnatt
//ざんどら



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0